الأحد، 31 يناير 2010

مرايتي....


مرايتي … يا مرايتي … راح احكي لك حكايتي …

قوللي انا مين … انتي انا … و انا انتي …

مهما كبرتي … و اتغيرتي … بعيوني انتي ستي

.. يا مرايتي .. راح احكي لك حكايتي …

قوللي انو انا ..احلى واحده فيهم …

انعم واحده فيهم … شوفيني وما تشوفيهم

… يا مرايتي … راح احكي لك حكايتي …

قوللي انا ليه … شعري مانو اشقر …

خصري مانو اصغر … وتمي مانو ا كبر …

يامرايتي … راح احكي لك حكايتي …

قوللي انا كيف .. بدا قص الغره ؟ …

قولك حلوه الحمره مع فستان السهره ؟ ..

يامرايتي ؟ .. قوللي انا مين …

انتي انا وانا انتي … مهما كبرتي … واتغيرتي …

بعيوني انتي ستي …

يا مرايتي ..

قوللي انا مين …

قوللي انا مين ..

يامرايتي ..

يامرايتي ..

يا مرايتي
من (سكر بنات)ه
للسماع اضغط على عنوان الرسالة الأصلي (مرايتي)ه

1 التعليقات:

دماغي كده يقول...

tb hwa ana 2tfrgt 3l film da zmaaaan we mfhmtosh mnno 7aga :D
fbtaly ana msh fhma 7aga (A)