الثلاثاء، 31 يوليو 2012

يوميات خاليه من الكوليسترول

خليك معايا لحظه واحده أيوه كده أنا معاك
أيوه يا سيدي كنا بنقول أيه ..اه
كنت بقولك ان انا بابقي فرحانه اوي لما باعد أنم عليك  ^_^ باعد اجيب في سيرتك كتير مع ربنا ..بحكيله عنك !
بحكيله أنك لو مش زي ما أنا شايفه يخليك احلي ما أنا شايفه
ولو أنا مش زي ما أنت حابب يخليني أحلى ما أنت حابب

بحكيله عن الحسابات والحاجات والمحتاجات
واني هنا وأنك هناك و ذ كله عشان احنا في مجتمع مغلوط عايش بالعكس

النيش والصيني والتكييف أهم عنده من السكن والموده والرحمه
وطقم الكوبايات والجيلي مكن يبوظ جوازه أو يخليك تسافر السعوديه عشان تكمل الطقم :S
عامه مش ده موضوعنا أكيد ماقعدتش أكلم ربنا عن النيش وطقم الجيلي أيه الهزار ده:D
 بصراحه فضلت أحكيله عنك واني نفسي تبقي فاهم عنه مش حافظ وهتبقي "كيوت" أوي بصراحه لو حافظ كلامه يعني بقي

ما تبصليش كده انا كمان هاحفظ ان شاء الله :$
ماتخافش أنا حكتله كل حاجه .. يعني حكتله كمان  اني مش حلوه واني عايزالك واحده احسن مني

واني في نفس الوقت عيزاك بقي بقي فيخليني أحسن مني ويخليك تشوفني أحلى وأحلى :)
مبسوط كده ؟؟::$

حكتله أنك لو مت قبلي عايزك تموت شهيد زي مأنا كمان عايزه اموت شهيده أيوه تموت زيي مش مراتك الله :ْ ؟؟!
وانه يوحش في عينك كل الحور العين كلهم كلهم كلهم ويخليني احلي منهم ويخليني مراتك في الجنه هه بس

ولو انا مت قبلك مايحسيسينيش بالوقت لحد ماتيجي بس في نفس الوقت ما يجيبكش غير لما تبقي مستعد
وتبقي جبت عيال كده وربتهم تربيه حلوه وطلعوا حلوين اوي لبابهم ومامتهم
ايوه ما أنا حطلك مواصفات عروسه ماتخرجش عنها ان شاء الله :D
مادام مش هتاخدني يبقي تاخد واحده عاقله وراسيه كده :D
-لأ كده بدئنا  نغلط بقي- قصدي إن أنا كمان عاقله وراسيه -...بص ساعات يعني مش هنكدب في الشهر الكريم ده:D بصراحه

بص برده عمال تخرجني انت من الموضوع
أرجع واقولك أنا بحب أكلم ربنا عنك كتير عشان باتكسف أتكلم عليك مع الناس دول عارف أنت شويه الحياء اللي سابهوملي المرحوم قبل مايودعنا و بعدين مش هيفهموا ..

بس ربنا بيبقى  فاهم كل حاجه

فاهم إني بحبك  و اني عايزه اشوفك عشان بتفكرني بيه ..
عشان  هاتبقي شاب نشأ في طاعه الله

وعشان قضاءالحوائج اللي بتقضيها للناس
وعشان برك بـابوك وامك
وحنيتك على اخواتك البنات مش عندك اخوات بنات برده ؟؟
..ايوه عندك  انا عارفه عشان تبقي حنين كده وعارف شويه عن الجنان والمرستان في البيت :D

المهم إني فهمته إني مش عايزه أي حد كده والسلام وإني مش هاتجوز غيرك انت
وأنك إن شاء الله إن شاء الله إن شاء الله مش هتخذلني وهتطلع زي ما أنا شايفه واحلي
ده أنا حتي معرفتش امسك لساني وحكيت لربنا حبيبي عن أول مره هاشوف مامتك فيها وبعد أما نبقي صحاب
بيتهيألي لو مرة سألتني بتحبي في ابني ايه أو بتحبي ابني ليه مش هاعرف أرد
بس لو هارد بيتهيئلي وشي هيجيب الوان وعيني هترغرغ بدموع وابتسم ابتسامتي اللي اكيد انت عارفها الواسعه قوي دي وافتح عيني اوي عشان دموعي ما تنزلش
واقولها "أنا بحب ابنك و بس ..:D

تقول علي بجحه تقول علي مجنونه بقي براحتها الحاجه عامة اساسا بس أكيد هاتفهم أو ربنا اعلم
وبعدين ايه ده ما  أكيد هكون مراتك ساعتها ما أنا أكيد مش ابقي أنا وهي صحاب اوي بالشكل ده غير بعد ماتدبس في ونبقي كتبنا الكتاب ولا حاجه

بس بقي عشان ورايا حاجات كتير أعملها وأكيد انت كمان مش فاضي للكلام ده مش وراك صلاة تهجد حضرتك ولا هنبتدي هزار بقي ونقفش على بعض وكده من اولها
طيب بص يا سيدي عشان وقتك ووقتي بغض النظر عن الشيزوفرينيا اللي عندي- أنا معترفه بيها بس متقولهاليش في وشي كده الله- انت عارفني الحساسيه واخده حدودها ومعديه معايا ..
وانت كمان أكيد مش كامل و عليك عمايل تجنن برده بس لازم نهدي علي بعض و نستحملنا شويه مش هانعد نمسك لبعض عالواحده..
ولا ايه :)؟؟!

أكيد احنا هانبقي فاهمين بعض كويس وحافظين وعارفين حركاتنا وعارف حركاتي النص كم _خليك انت الكبير يعنى ناقصات عقل هتعمل ايه بقي :D

بعيدا عن أني مجنونه وبتكلم بسرعه ومش بافهم الحاجات من أول مرة و-... كفايه كده أنت أكيد عارف الباقي :D


المهم اني والله طيبه وبنت حلال اسألني أنا عني أنا اساسا مش هيجي مني صدقني نزلوا فيرجن واحده والمصنع قفل بعدها


لأ بجد :)


أنا وعدت ربنا اني عايزه أكونلك سند زي ما أنت حتكون لي
وعايزه أكونلك زوجه تفخر فيها بجد قدام نفسك أبل الناس

وعدت ربنا اني أكونلك سكن واني على قد ما أقدر مزعلكش وأعرف إنت بتحب أيه و اعمله ..و ان زعلتك ما اطولش الزعل
وأني أفضل زي ما أنا ومتغيرش أفضل بطموحاتي و- حياتي أللي باحبها وإللي انتي حاتحبني عشنها _عشان صدقني لو اتغيرت مش حتحبني زي ما أنت فاكر و عشان التفاصيل الصغيره دي ببساطه هي انا ..حتي لو لنسخه أنت شايفها حلوه ..
زي ما وعدته اني هاتغير للي يرضيه و يرضيك ويرضيني :) من الاخر افضل احاول ابقي احسن
وراهنت نفسي اني هخيلك تدعيلي دعوه معك في كل صلاة أن ربنا يريح قلبي زي ما آن مريحه قلبك

أيوه ما أنا هبقي مريحه قلبك بقي وكده "بربشه"^_^


أخيرا كالعاده دعتلك ودعتلي ودعتلنا وقررت أقفش عليك عشان حاسه انك مابتدعيليش بضمير
بتدعي بضمير ؟؟ ادعي بضمير لو سمحت بقي بقي :(


ربنا يرضيك و- يرزقك ويهديك ويهدلك نفسك وينور بصيرتك بقي وتشوف نصك المسكر- إلي هو أنا-^_^
اه اه ويباركلك يعني في وقتك في رمضان ويبلغك ليلة القدر

آمين :)
اه اه أخر حاجه -مفيش فايده في -ماتنساش أما تيجي تجيبلي تورته شيكولاته  عشان أنا  اساسا مابحبش الكريمه دي :$$:D



زوجتك-المجنونه -احم المستقبليه .. ^_^

0 التعليقات: