السبت، 28 يوليو 2012

احمد اخويا كان معايا السنه اللي فاتت
احمد اخويا بيحب الكنافه وأنا ماليش تقل عليها اوي
احمد اخويا كنت بشوفه ساعتين بالكتير
كنا بنتكلم كتير
كان بيعد يفرجني على احلي حاجه شافها في يومه و أكتر فيديو بيضحك
احمد اخويا كان بيخليني احكيله حكايات "أنا اصلا بحب أحكي حكايات أكتر "
احمد كان بيخليني العب معاه نيد فور سبيد ودوم كنت بدوس على المسدس وهو يتحرك كنا تيم
أو في السباقات هو كان بيلعب برده وأنا باعد أعمل دور المعلق "أنا عارفه انه كان بيحايلني  بس ده كان كفايه
أي حد هيشوف احمد اخويا هيقول عليه مش احسن أخ في الدنيا وأنا بس اللي بحب ارسم الناس زي ما أنا عايزه اشوفهم
هو نفسه بيقول كده!
هما وهو ميعرفوش أنا بفكر إزاي ..وانت كمان
احمد اخويا شبهك اوي
احمد اخويا هيسافر .. هيهاجر
مي صاحبتي بتضحك وتقولي انه من امتي كان هنا!
و أنا مش فارق معايا
أنا فارق معايا ؟؟
لأ مش فارق معايا ..
ماما فارق معاها بتمثل بس فارق
النهارده بالذات وجعت قلبي
احمد اخويا مش دايما بيسأل علي وأنا أكتر بسأل عليه ..مش مهم
احمد اخويا أنا مش من أولوياته عشان أنا كبرت  بس أنا عارفه إني مميزه جدا عنده
احمد اخويا أول واحد علمني أصلي وعلمني يعني ايه جامع وعلمني يعني ايه بر بـماما
احمد اخويا أول واحد علمني يعني ايه مسئوليه ونجاح
احمد اخويا قاللي ان أحسن حاجه فيَّ اني دايما عايزه ابقي أحسن واني دايما بسأل !!أنا مش بانسي اليوم ده
احمد اخويا شاطر اوي
أنا قلتلك انه شبه احمد اخويا ؟قلتلك صح
احمد اخويا حلمت بيه أول كابوس في حياتي كان عنه !
الايام دي كمان بحلم بيه كتير ..مابحلمش الا بيه
احمد اخويا شفته أول امبارح كنا وسط ناس كتير  وكعادتي لاي حد بحبه اوي ويبقي واحشني بداري ده  بشكل متعمد معرفش ليه
بس أول ما بقينا لوحدنا اترميت في حضنه وقلتله "عامل ايه يا احمد " ايوه وقلتله احمد كده
أنا مش عارفه ليه احمد اخويا ..ليه هو بالذات !!
احمد اخويا واحشني اوي
يمني لما كانت بتضحك معايا كانت بتقول إنهـبتحس إني خايفه عليه يهرب وعشان كده بعد اسمه لازم اقل اخويا
ساعتها لول مرة ابطل غلبه واسكت لاني اكتشفت إني باعمل ده من غير ماأحس وانه مش طبيعي وإني مش بعرف ابطل
لحد دلوقتي معرفش ليه
ولا عايزه أعرف ..
احمد اخويا اللي بيحب الكنافه علي أنا ماليش تقل عليها وبيسقي العيش الفينو في اللبن وبيلعب معايا و بيخليني أنام معاه عشان عارف إني بنام لوحدي و بيقوللي إني شبه تررم وكل حاجه بحبها
احمد ده واحشني

0 التعليقات: