الجمعة، 21 ديسمبر 2012

فقاعات نهاية العام


ساعات مابفهمنيش!!
لأ المفروض اقول ساعات بافهمني
ساعات اصلا بحس إنك فاهمني أكتر مني !!
يمكن عشان كده انت حد مهم ؟؟
عشان في الاوقات اللي مبفهمنيش بلاقيك فاهمني ؟
هو أنا ليه مش زعلانه خالص
مع إني كنت فاكره إني متعلقه بكل حاجه هناك!!
هو أنا ليه و ازاي أما بوصل لقناعه  كده باتغير 180 درجه كان حد داس عالزرار ؟
هو ده صح ؟؟
أنا بستغرب قوة احتمالي
وبخاف من قلبتي
هو أنا ممكن اصدقهم واقتنع بكلامهم في يوم ؟
هو أنا ليه حاسه اني فرحانه ؟؟
كاني كنت مستنيه ده أو بتلكك مع اني مكنتش متوقعاه تماما
هو أنا ازاي مستغرباني كده وكاني ببص علي من بره ومع ذلك مبسوطه مني اوي حد الغرور
هو أنا ازاي مش فاكره كلامي ولا كلامك
بس فاكره إنك قلت بالميللي كل اللي عايزه اسمعه
هو انت إزاي قلت اللي عايزه اسمعه ؟؟
هو انت إزاي كده ؟
هو انت هتمشي ؟
طيب أنا هامشي ؟
هي الدنيا دي مش هتخلص بقي ؟؟
هو احنا مش هنروح الجنه ؟

0 التعليقات: