الثلاثاء، 31 مايو 2011

محادثة (2)اليها ..


..وبتقولي أنا في الكون لوحديا ومنسيه ..

كنت بستغرب اوي هو أنا ليه من فتره مع اني بأبقى هموت وانام بس بفضل مفنجله وصاحيه بدون أي هدف
بقالي كتير اوي محستش بالوحده دي
هو أنا إزاي رجعت تاني أحس بالوحده؟؟وليه ؟
!!في الحقيقة رجعت أحس إني وحيده أكتر من الاول
مكنتش بافهم ليه كل ماأحس بالاحساس الغريب ده
احساس بيتلخص في كلمه واحده "منسيه "
ساعتها بجري عالتليفون وتجيلي حاله من إللا نضج
وأنسى إن الوقت متأخر أو إنها ممكن تكون نايمه
وابقى مش عايزه أعمل أي حاجه غير إني أسمع صوتها
الو- انتي نايمه أنا عارفه ..
أنا اسفه إني صحيتك ..آه آه أنا كويسه
أنتي كويسه ؟؟!..
..بقولك ايه ؟؟!! أنا اسفه ووحشه اوي بس أنا مطمنه إنك هنا وأنك بتحبيني
في الحقيقه أنا مش واثقة غير من حقيقة أنك بتحبيني
ممكن مهما حصل ومهما اتغيرت وبقيت انسانه وحشه وسخيفه وبوزع ابتسامات لزجه على خلق ربنا وبقول كلام مش من قلبي
ممكن حتى لو اتحولت وبقيت الكائن البشع ده تفضلي تحبيني؟؟

الاء لفجر بيدن ..ممكن تصلي وتدعيلي ؟؟
...أنتي عارفه دعوتي
ادعيلي ربنا يهديني ويرضى عني ويفرح بيَّ ويفرحني
وادعيلي ابقى حلوه =)

.تصبحي تلاقي الخير.........دايما

0 التعليقات: