الخميس، 24 ديسمبر 2009

حفلة ترحيب


بيقولوا الواحد مابيحسش بطعم الحاجة إلى لما بيتعب فيهـا
وانا مش عارفة أقول لكم أنا تعبت اد ايه لحد مابقت ليَّ مدونتي العزيزة دي لاني ببساطة واحدة مش بس معرفش الألف من كوز الدُرة في أي من وسائل التكنولوجية الحديثة اللي صحيت في يوم فجأة لقتها غزت البلد وحسستني إني كنت عايشة آخر 10 سنين في غيبوبة
لأ ده أنا كمان مفيش بيني وبينها أي عمار
مبنحبش بعض كده من غير أي مقدمات
المهم إني من غير تطويل عليكم أو عليَّ لأني عارفة إني بكلم نفسي وده يمكن اللي مشجعني أكتب وأكتب وازهق مني وميعجبنيش كلامي واتهمني إني بأقول أي كلام وأزعل مني واقرر إني عندا فيَّ هاكتب واكتب وادوشني كمان وكمان وإن حد قال لي طب واحنا مالنا ساعتها هأقوله ...معلش أنا أصلي كنت بكلم نفسي
:D
دلوقتي وبعد المقدمة الطويلة العريضة دي اقدر أقول بـكل صدر رحب
أهلا بيَّ عندي:D

2 التعليقات:

غير معرف يقول...

Aiwa Ba2aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

مللت الصمت يقول...

يعني لو ماكتبتش فى مدونتى هكتب فين يعني....ها؟؟ جاوبي عليا

انا عايزة و هكتب و انا حرررررررره و طظ فى الناس كلها