السبت، 20 أبريل 2013

علي لسانها

أنا موجوعة اوي يا رب
أنا موجوعة اوي وزعلانه اوي ومكسوفة منك اوي اوي
مكسوفة منك لدرجة إني مش قادرة اكلمك فبكتبلك
يمكن كتابتي تهون أو تشفعلي عندك
أنا اتحرمت من قربي ليك يا رب أنا عارفه إن اللي بيتاخر بتأخره وانا اتاخرت ولسه بتأخر بس هو أنا بعيدة للدرجة دي
أنا بعيدة لدرجة إني مش عارفة أنا فين وازاي ولا عايزة ايه ومتلخبطه ومتخبطه وكل حاجه كانت "أكيد "بقت "يمكن" حتي مشاعري  ومش عارفلي حاجه واحده امسكها بايدي واسميها او اشاور عليها و اقول هي دي العله و اداويها 
قلبي وجعني عليها يا رب وجعني قوي وكنت عارفة إنك هتبتليني في حد فيهم عشان يمكن افوق بس ..
يا ربي والله موجوعة موجوعة بجد ومش بابين بس قلبي واجعني في كل يوم بيبدأ بجرس يدوي صوته في دماغي بكلام بيوجع و يعيد علي كلام اتقال بحاول انساه .... و مش بيتقطع
 دماغي بتروح مني في حتت مرعبه ..
قلبي واجعني منه يا رب عشان كل اللي عمله واللي معملوش.. و ان دموعي بقت هينه اوي اوي بالشكل ده قصاده 
صعبان علي قلبي صعبان عليه منه يا رب و صعبان علي نفسي 
ولا عارفه اتكلم و ابين و لا عارفه اصبر و اعدي و اتحمل و لا عارفه امشي ولا عارفه اصدق انه وحش و زيهم ولا قادره ارجع الصوره النبيله اللي كنت رسماها 

يا رب انت مقلب القلوب و مطلع و عارف كل حاجه يا رب ..
اعفو عني و اغقر لي و ارحمني يا تواب يا رحيم يا قريب 

0 التعليقات: